jag kom på det!

Nu vet jag var det var mer som jag var nöjd över! Den andra säsongen av Gossip Girl hade premiär i USA igår kväll, så det första avsnittet är alltså redo att hämta hem, vilket jag har gjort, och precis tittat klart på. Wiie!

Jag ska nu ta och snygga till mig lite och sen bege mig ut på en cykeltur i natten, uppför jobbiga backar till Gamla Fängelset... Oooooh scary. Fast mest är det mysigt eftersom Liz just flyttade in i vad man kanske skulle kunna kalla för vindsvåningen. Det ska blir trevligt att se om hon har hunnit fixa iordning något än.

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow, fantastiskt. Måste laddas ner medesamma! :D Finemang!!! :D Pusspuss, (inget från jobbet än så jag fick det nog inte :()

2008-09-02 @ 21:14:22
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: hannahkarolinaa

PIEUWH!



Nu nr satc boxen var slut trodde jag tästan att mitt liv var över. MEN ICKE!

2008-09-03 @ 16:34:36
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0