En underbar dag på många sätt

http://www.djungeltrumman.se/content/Artikelbilder/Billie2%20-%20liten.JPG

Igår var en fin dag och kväll, även om inte vädret var det. Dagen inleds med nostalgi, Gränslöst när det är som roligast och bäst, med alla människor som man tycker om, en bra publik och Cayenne på slutet med tillhörande flummig dans nedanför scen, kompet sitter kvar och spelar i all oändlighet för de vet inte när de ska sluta, och vi andra dansar runt för att sedan försvinna, varpå kompet hamnar i den sist jag just beskrev. Efter en lyckad konsert förljer en dag i glada vänner sällskap, vi gör mest ingenting mer än hänger på och utanför Arenan där allting händer en dag som då... Tack Tove, Hanna, Thea och Ylva för jättejättefint sång och spel, både övning och framträdande. :)
Senare på kvällen kom Billie the Vision and the Dancers och spelade, och det var helt underbart. Vi klättrade upp på någon sort mur som gjorde att vi såg rakt in på scenen, och sångaren vinkade till oss och alla var jätteglada och sjöng och dansade med. Jag är nöjd. Men mest nöjd är jag nog med mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vilken magnifik beskrivning av en underbar dag! Tack själv för att du gästade oss och för att du är du!

2008-09-07 @ 20:46:37
Postat av: AGNES

ÖHM. JAAAAAAAAAA! du har himla rätt. eller, alltså, jag håller med till fullo. allt var väldigt fint! emmydarling, liksom! alltid!!!(nu frågar lars benny mattias hur jag mår och gör smajlisar. det känns fantastiskt äkta :D)

2008-09-08 @ 18:39:34
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0