En kort sammanfattning av det senaste.

Snart ska jag slänga mig på hojen och trampa ner till staden och gå på jobbmöte. Jag har ett jobb jag har ett jobb! Det är väldigt skönt. Numera har jag även skola att sköta, jag hoppas att det kommer att vara värt besväret. Det är nämligen så att jag valde pedagogik på halvfart, distans och antog att det skulle bli som varje annan distanskurs - all kontakt sker i princip via dator och det är lätt och smidigt att göra allt hemifrån. Så var det såklart inte, utan jättemycket består utav grupparbeten (som tursamt nog kan göras i falun eftersom tre andra var härifrån) och man skulle egentligen komma till gävle nästan en gång i veckan för att gå på sminarium. Man kan lyckligtvis se dessa via teleskärm som finns här i Falun. Men ändå. Det låter lite jobbigt, så därför provar jag några veckor och får sedan se om jag ska vara kvar på kursen eller inte....

Frank har också fått jobb! Han ska bli rockstjärna. Höhö.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var ju lite knivigt. det blir aldrig som man tänkt sig. ;)

rockstjärna? det var värstans!

jobb är bra. jag vill också ha. har inte hört något än. men ja, livet går antagligen vidare ;)

2008-09-05 @ 15:59:56
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Elin

Aah, stavkontrollen, den är rolig den. Jag får mycket röda sträck för jag skriver inte riktigt som man borde alla gånger. ;) Men det är bra att man kan klicka-och-dra in bilder direkt i blogginläggen. Sånt gillas!

Ska försöka komma till phone me om allt går som planerat. Håll tummarna. Får jag inte jobbet, vilket jag antagligen inte får, och inget annat dyker upp så ska jag försöka vara några dagar i Dalarna!

Vi hörs! Pussers

2008-09-06 @ 00:24:03
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0