Dessa rubriker

En lång men fin natt följd av en grå dag och snart ska jag åka iväg och jobba från 17-00. Hjälp! Jag fruktar att jag kommer att vara så död imorgon.
Igår kväll tappade jag min plånbok på bussen och det var fruktasvärt hemskt, speciellt med tanke på att mannen som hittade den och ringde upp mig först vägrade ge den till bussdchauffören. Efter mycket om och men gav han den tydligen till chauffören, varpå han sa när jag ringde igen att han sket fullständigt i hur jag nu skulle få tag på den bla bla. Fy. Har nu fått tillbaka den som tur är. Patrik kom och hälsade på igår kväll och stannade över natten, så jag kunde lyckligtvis få skjuts med honom till borlänge och hämta den på bussgaraget. Skönt att den är tillbaka, men det var verkligen det sista jag ville skulle hända nu. Som om det inte räcker med allt annat.

I morgon eller på måndag kommer i alla fall Olivia på besök och ska bo hos mig några dagar eftersom hon har höstlov, och trots att jag måste jobba ska vi ha det trevligt och bra. Jag längtar till nästa helg för då är det Folkmusiknatta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Är folkmusiknatta nästa helg?!? Det brukar ju vara runt min födelsedag ju??!

Ajaj för det där med plånkan, tur att du fick tillbaka den. Jobbigt annars! Men vilken konstig upphittare :S

Hoppas du överlever jobbet ;) Puss!

2008-10-25 @ 18:36:39
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: AGNES

sannerligen var det en fin kväll och natt! filmen var fantastiskt och alla var lite knäppa på ett underbart vis :) väldigt skönt att plånbokshärvan fick ett slut! PUSS.

2008-10-25 @ 18:59:18
URL: http://syltpop.blogg.se/
Postat av: Patrik

sa ju att det skulle fixa sig :) lite på mig EmmaPemma :)

2008-10-26 @ 23:35:11
URL: http://patrikho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0