Dagsläget

Tiden är inne för att skriva någonting. När livet plötsligt vändes upp och ner har tanken på att blogga inte ens funnits, men nu känner jag att det är dags. Sakta har saker och ting börjat komma till rätta, eller iallafall stillat sig efter stormen. För att uttrycka det så. Jag har fått en lägenhet! Den är mysig och det blir säkert bra. Trots det lite längre avståndet in till stan är det värt det, med tanke på att det var den enda lägenhet som var ledig och har ett riktigt kök. Jag känner mig nästan lite uppspelt över det nya. Att för första gången få bestämma helt själv, utan att ha någon att anpassa sig efter. Mitt hem ska vara precis som jag vill att det ska vara. Och det är trots allt höst. En solig höstdag gör mig nöjd bara genom att vara just en solig höstdag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår så mycket som att du tog den i korsnäs! :) Det blir nog jättefint! :) 701 is the shit, liksom!

Jag kommer kanske kanske kanske och hälsar på nästnästa helg. Hoppas.

Vi får allt se till att höras! :) pussers!

2008-10-06 @ 22:27:41
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Patrik

Mycket bra Emma, du ska se att det blir bättre än förut :) även om det är inte det man vill höra, men ja.. Det är sanningen :) Kul för dig iaf, får se ifall jag gör ett stop i falun på vägen hem till storstaden Malung. vadå förvånad? :P Jag hittar allt xD bara jag vill

2008-10-06 @ 23:41:25
URL: http://patrikho.blogg.se/
Postat av: AGNES

Sannerligen är det höst och soliga höstdagar är det underbart att finnas till som människa. Det tror jag att det kommer att vara i din lägenhet också! PUSS.

2008-10-11 @ 11:28:38
URL: http://syltpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0