Stand up and shout!

Kunde inte motstå frestelsen att ägna halva natten åt att titta på Rockstar som gick på sexan med start 00.20. Men den är ju så bra! Och Jennifer Aniston har sjukt långt och vackert hår i den filmen. Det vore inte fy skam att ha hennes hår. Men jag har ju mitt eget...... Vi kom sålunda inte i säng förrän vid halv tre ungefär, varefter varken jag eller Frank kunde sova på jättelänge för att jag hostar som en tok. Natten var med andra ord inte så bra. Vi ställde hur som helst klockan på halv elva för att inte missa heeela dagen. Jag undrar om jag nånsin ställt klockan på halv elva, vid den tiden borde man ju faktiskt vara uppe. Så var inte fallet den gången, minns knappt att klockan ringde, utan vaknade trött och stel halv ett istället. Iiich! Detta får inte upprepas.

Jag har helt förlorat uppfattningen om vilken dag och tid det är. Jag måste få lite struktur på mitt liv! Sitter och hoppas med spänning på att de ska ringa från Addici och säga att de vill att jag ska jobba hos dem. Var dit på arbetsintervju i onsdags, men det känns som att jag inte gjorde det bästa intrycket.. Så fort jag klivit ut därifrån kom allt jag skulle ha berättat om mig själv och vad jag skulle ha svarat på deras frgor upp i huvudet. Bajs. Min enda lilla tröst är att jag ju får jobba på Norshöjden ibland, men då jag inte har ett fast schema eller ett schema överhuvudtaget blir allting ganska luddigt och svårt. Jag vet inte alls hur mycket och när jag får jobba!
På torsdag ska jag i och för sig på en annan intervju, det nyöppnande McDrive.... Hur ska det gå? Jobb som jobb, bara jag tjänar några slantar är jag nöjd.


Kommentarer
Postat av: Elin

somsagt jobb som jobb, man får släppa på principerna när slantarna tryter.

har du fyllt i de där intervjufrågorna på ams.se och gjort intervjutestet? Då kan du göra dig mer förberedd på hur du ska presentera digsjälv! Det ska jag göra inför min intervju, hiskeligt hiskeligt nervös är jag. uscha.

puss!

2008-08-26 @ 16:13:05
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0