En McIntevju tack

Oprah Winfrey Show går på Tv:n, idag pratar hon med en missbrukare och hans oroliga fader. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om sådana här shower är bra eller inte. De är så.. amerikanska....
Kom för inte så länge sedan hem från min intervju för McDonaldsjobbet. Jag hopppas att jag gjorde ett bra intryck, det kändes bra iallafall! De var trevliga och jag var trevlig, alla var trevliga och glada, lyckan låg i luften och gick nästan att greppa. NOT! Men det gick hur som helst bra. Nu är det bara att vänta med spänning och hoppas på det bästa.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så spännande. Nu får du chansen att förändra företaget innifrån. Jag har en bra plan, du får jobbet. Jobbar asbra. Blir butikschef. Blir regionschef. Blir chef för sverige och DÅ gör du värsta rokaden och gör om McDonalds till McDonalds hälsobar och säljer aljsmoothies och råkost. Vore väl nått? :)

Hoppas du får jobbet iallafall, pengar är ju alltid pengar och lite frityros är säkert bra för hyn.. och håret ;)

2008-08-28 @ 17:23:48
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0