Vote 4 Pedro!

Jag är trött och borde gå och sova. Alldeles strax.
Idag har jag dragit igång mitt projektarbete lite smått! Gick till biblioteket och lånade några för mig helt okända skivor med folkmusik av olika slag, som jag ska lyssna på och kanske plocka någon låt ifrån. Det vore najs. Har börjat få ihop mina idéer lite mer nu, och nån sorts vision om hur slutprodukten av mitt projektarbete ska se ut har börjat forma och strukturera upp sig. Men som vi så många gånger fått höra: Det är inte produkten som är det viktiga, utan processen, vägen dit. Tadaa!

Helgen bestod av lite frisk skogsvandring ute på en risig holme. Det var meningen att Teira skulle få upp spår av några harar som pappa visste fanns där, och då inse att jaga hare är hennes stora glädjeämne och kall i livet. Antingen hade hararna dött eller simmat därifrån, eller så var hunden lilla förtfarande för liten för att förstå något annat än att det är roligt att få vara lös i skogen och hoppa runt och leka. Jag fick en blåbärsfläck i baken på jackan, och om jag inte torkar bort den snart fruktar jag att den nog aldrig kommer att försvinna. Hu.
Jag körde även bil och det rullade bra. Det enda som gick snett var min parkering. Ha. Ha.
När jag kom hem på söndagkvällen väntade Elin där med M&Ms och Napoleon Dynamite. Härligt! Napoleon Dynamite är en mycket fin film som alla borde se, hihi!

Vi planerade nollningen av de nya musikettorna idag moahahah och det kommer att bli så bra. Jag tänker inte avslöja något ifall en etta av någon anledning skulle förirra sig in på denna sida och på så sätt bli involverad i våra storartade planer på hur vi på bästa och på lagom snällt sätt ska förnedra och skrämma dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0