Dripp dropp

Jag har gnisslat en stund på min violin och det gick inte så vidare bra. Jag är utmattad. Tyärr har jag inte övat på hela veckan av någon anledning, vilket gör att jag inte kan min fiolläxa så bra. Hoppsan. Sådant är livet på en pinne.

Det regnar och regnar och åter regnar idag. Cyklade från Willys och jag blev så arg. Cykelkorgen krånglade och ramlade nästan av, väskan åkte upp och marackasarna som blev köpta i all hast till nollningen och som jag fick äran att ta hem nu, skallrade i påsen på pakethållaren och höll på att åka ur. Och så regnade det och var blött och jag blev varm. Ingen vidare dag på dessa punkter! I övrigt är detta en väldigt soft dag. Speciellt efter helgens alla strapatser.

Fredagens nollning blev fantastiskt lyckad! Festen på kvllen var den bästa på väldigt länge, allt klaffade liksom. Man kunde vara både ute och inne, det fanns ett fetingbra dansgolv som alla shejkade loss på osv. Oh yeah. Finns inget annat att säga om det än KUUL!

Jag ska nu bege mig ut i regnet igen BAJSKORV i hålet jag glömde att jag skulle åka buss, nu har jag missat den. Stjärtbröd. Kanske måste jag cykla hela vägen till Vargården. Men repa är kul! Ikväll ska jag fortsätta med Elins hemlighet som inte är en så vidare stor hemlighet längre. I morgon kommer den vara ännu mindre hemlighet för då kommer den att synas minsann! Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0