Vissa människor har lök i alla hålen

När jag skulle cykla hem från Gränslöst idag upptäckte jag att någon hade totaldemolerat min cykel. Okej den hade råkat ramla omkull, det händer väl tänkte jag när jag kom fram till den. Men icke. Någon har sparkat omkull min cykel, dräpt in den i ökänd flottig vätska som luktar som en blandnig av hudkräm och olja, OCH tagit bort allt som täpper igen ventilerna. Vilket innebar att jag hittade en vält och helt punkerad cykel som jag blev alldeles flottig om händerna av när jag tog upp. FY FAN! Dom lökhål som har gjort det borde anmälas. Vem gör en sån grej mer än för att jävlas?! Det finns ingen som helst logisk förklaring till varför man går och tar ur luften ur folks cykeldäck och kastar bort alla ventilgrunkor så att man måste köpa nya för att kunna behålla luften i däcken. Och varför hälla något över hela cykeln så att den blir alldeles kladdig och blöt???!! Jävla dumhuvuden. Jag blir väldigt arg.

Kommentarer
Postat av: Pousette

Men fyfaan vad töntigt! Man undrar ju vad de ärthjärnorna har för liv, som tycker att det är kul att hålla på med sånt där. Så JÄVLA onödigt! Inte ens en femåring skulle göra sådär, för femåringar har i alla fall en aning samvete och moral... AAH vad arg man blir när man hör sånt här!

2007-10-23 @ 23:46:29
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0