Lördag i all solkighet

Jag har inte gjort något annat i denna dag mer än att solka. Det är väldigt skönt att solka och inte göra någonting på en hel dag, även om det kan vara ganska slött och från stund till stund nästan tråkigt. Jag, Elin, Patrik,Joel och Ola slöade och tittade på fina program på Barnkanalen fram till att Malungspojkarna begav sig hemåt igen.
Ola stannade kvar och vi tittade på den nya otroligt B-iga såpan Andra Avenyn, tre avsnitt. Yeah. Dåligare skådespelare och segare repliker och så vidare kan man leta efter. Jag och Elin tittade sedan på sista avsnittet av en av alla fula men ändå ganska fina Barnkanalserier Parallax, och surfade sedan runt på You tube och fiskade filmer från cheerleading competiotions. Tänk om man var cherrleader! Det vore Fett med najs och väldigt coolt. Cheerleading är som att vara dansare och akrobat på samma gång. Yeah!
Vi har ätit resterna av gårdagens tacos, och har sedan proppat godis och vindruvor som vi köpte på Volvo. Först åkte vi till ÖB men där var det ÖD (öde HA HA HA) och stängt, så vi begav oss till volvo istället, vilket var fullkomligt proppat med ungdomar i alla åldrar som skeppats dit med stora bussar och som skulle bo på skolan. Har ingen aning om vad alla dessa busslaster barn gör här, och jag kommer kanske aldrig att få reda på det heller. Men jag är inte bitter!

I morgon vankas det Scrubsmaraton hos någon, kanske hos Johan Östling?, så det blir åter en soft solkdag, men denna gång en lite mer social solkdag. Scrubs i mitt hjärta. SSSS - Social Soft Solkig Scrubsdag!
Jag ska väl också i förbifarten nämna gårdagen som var en mycket trevlig dag! Fika och mys, mat och tända ljus. Fest och hysteri. Det var en lyckad dag ja sannerligen.

image51image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0