Nöjd nöjd nöjd

Fan babaylove. Jag håller mig ju inte uppdaterad? Alls? Men nu är jag fett on the mood.
(interskämt höhö)

Hade en litet afro-dag med klassen idag fast det inte var skola. Den började med att ingen i min grupp dök upp förrän sisidär en och en halv timme försent. Kul liv! Allting uttvecklade sig dock till det bästa, jag agnes hö och lollo totade ihop ett vackert arr på en amelie-låt där vi endast använder oss av fina fina ljud på diverse synthar. YEAH!

Nu börjar julstämningen att riktigt komma igång och vakna. I och för sig började affärerna med pepparkakor, julmust och glögg i långa rader redan för en månad sedan, men jag har liksom inte tillåtit mig själv att känna någon julstämning förrän nu. Tro det eller ej, men jag är faktiskt ganska nöjd över snön som har fallit under helgen.

Nöjd måste ändå en av de bästa känslorna. Nöjdhet frammanar också fina miner och ansiktsuttryck hos männiksor. Många gånger sådana att om man ser dessa miner så blir man själv nöjd. Och vem vill inte vara nöjd? Är nöjd så är man glad, och är man glad så är man nöjd.

Kommentarer
Postat av: agnes

hahah! vi ska till island och det kommer bli bäst. och jag ser verkligen fram empot att höra er ameliegrej!!! :D PUSS! ( allt är ändå ganska bra nu, livet går framåt nu och så gör även själarna. hheheh!) /BABYLOVE!!

2007-12-02 @ 01:46:39
URL: http://syltpop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0