En hyllning till världssjälen, ja sannerligen!

Världssjälen är det djupaste och renaste som finns. Universum verkar otvivelaktit och outtröttligt för att allt det som jag av hela mitt hjärta vill, ska bli sant, för att mitt levnadsöde ska slå in. Det har jag lärt mig i denna dag, men jag tänker nu raskt gå vidare.

Detta är ett litet sammandrag över saker som gör att jag känner mig relativt tillfreds med min tillvaro.

Snart ska vi hem till mormor och morfar och äta. Gott gott!
Ikväll är det Pip- Larsson, en nostalgisk fest i färg och ton. Trevligt!
Imorgon ska jag jobba. Ja.... Det är ju pengar i alla fall. Men efter regn kommer sol! För...
Sen bär det av till Falun, där jag ska uppehålla mig i nästan en hel vecka! Fantastiskt trevligt.
Det betyder att jag enbart kommer att jobba på måndag och sedan vara ledig resten av dagarna. Ååååå!

Jag har ätit jordgubbar och vaniljglass idag, och det var så himmelskt gott! Jag och min syster funderade en stund över varför just jordgubbar och vaniljglass var så otroligt smaskigt. Vi kom inte fram till något mer än att vi innerligt hoppades att mormor inhandlat jordgubbar och vaniljglass till dagens efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Liz

aaahhh, hujja vad jag längtar till P&L! det kommer bli så jättekul hoppas jag, tänk bara på förra året!
och jag vill komma till Malung i sommar :)

2007-06-24 @ 17:16:22
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0