What what in the but

Hela denna helg har varit väldigt bra!
Fredagkvällen tillbringades hemma hos Karl, där vi föråt oss på tacos. Vi började titta på en gammal svartvit film från 1966 som var välfigt snyggt filmad. Snygga kläder hade de också! Den hade säkert varit jättebra och spännande om vi inte hade varit så trötta. Himla bra var det då att jag och Elin fick skjuts hem av Annas pappa. Lyx med skjuts!

På lördagen tittade jag, Elin, Agnes och Carl på den nya Harry Potter-filmen på bio. Något av en besvikelse, men det var väntat. Jag har liksom aldrig gillat Harry-filmerna så värstans mycket. De spelar inte i samma division som böckerna så att säga. Borde göra som Elin och sluta jämföra, och se filmerna som en grej och böckerna som en annan.

Så har vi då denna dag. Min kära sambo och jag tog oss ännu en tur till Ö&B och inhandlade billiga behövande saker. En makaroniglasburk till exempel, det är bra att ha när påsen med makaroner är alldeles för stor för sitt eget bästa. På eftermiddagen cyklade jag dom långa backarna upp till Arvid för att lyssna på dagens inspelningar med Fast Breeding. Ola gjorde ett oförglömligt fantastiskt solo och vi klirrade i våra kaffekoppar och skrattade glatt. Vi hade lite bandmiddag nere på Golden sen och alla åt den godaste pizzan jag någonsin ätit tror jag, Grekisk Kebabpizza. Heaven!

Det finns inte mycket annat att säga än att jag är nöjd med min helg. I morgon börjar skolan lite lätt med en ynka religionslektion. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0