Alltid är det något som ska krångla!

Datorn har krånglat hela dagen, efter att jag äntligen fått min efterlängtade nätverksanslutning, men nu hoppas jag att jag på något sätt lyckats rätta till det, så att inte allt hänger sig igen. Hur som helst är det fett najs med internet!

Skolan har nu då börjat, men vi slank undan väldigt lindrigt denna första dag som var väldigt soft. Det var trevligt att träffa alla välkända människor igen, och jag hoppas att resten av vad som medföljer när man går i skola även det kommer att vara trevligt det här året! Vi satt mest i solen och svettades idag, då vi inte hade något annat att göra än att vänta på att få äta lunch. Lite orosont och dåligt pirr i magen plågades jag av under vistelsen inom skolans område. Bajskorv! Försöker tänka att det kommer gå över i sinom tid, även om det just nu känns som en ganska konstig och inte allt för kul situation.

Annars har dagen tillbringats mestadels i glada vänners sällskap. Jag, Elin, Agnes, Liz och Carl badade och solade på vår brygga. Inhandlade i princip ett fempack punchrullar var på Ö&B som vi sen tryckte ner med lite hemagjord svartvinbärssaft. Sommaren har infunnit sig! Dock två månader för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0