Wöööö öööh

Jag är inte så bra på att blogga, i alla fall när det kommer till hur mycket jag bloggar. Inte så mycket är det. Men det kanske inte gör något. Nej.

Idag är det esteternas vårkonsert i Kristinehallen, vilken ska börjas med ett vårvrål av Bkurs-Ullakören. Wöööööööhhhh wööö ööö ööööiiiiääääöööhhh och så vidare. Astrid Lindgren och Ronja Rövardottersånger i mitt hjärta. Jag måste innan dess, mellan genrepis och konseris gå på stan och inhandla ett par nya leggings (enligt säkra källor finns det så himla sköna på indiska) och nylonknästrumpor. Det är bra grejer för den som använder mycket leggings och nylonstrumpor. Jajamensan!  Dessutom skulle jag behöva någon sorts bas-t-shirt av något slag. Det är en fett najs grej det också. om det funnes någon som var billig och behaglig vill säga.
Men först är det matte. Heja heja friskt humör jag tror jag dör. Matte är inte så kul alla gånger. Men vad gör man inte för att skaffa sig all den kunskap och erfarenhet som den verkliga världen där ute kräver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0