Det är inte min dag idag.

Det mesta går lite sisådär idag måste jag säga. Det var roligt att vara tillbaka i skolan, att träffa lite människor igen liksom. Men i och med vardagen kommer även alla bestyr som man måste syssla med. Idag var jag överbokad tre gånger om. Tydligen var det Luciamöte kl fyra som jag hade missat totalt, men som jag ändå inte kunnat vara med på eftersom folkmusiken slutade halv fem och var nödvändig att vara med på. Kvart i fem var det sen DGF- möte som jag inte skulle ha hunnit i tid till om vi hade slutat prick halv, men nu kom jag i tid tack vare att vi slutade lite tidigare. Sen har jag ju alla andra möten som dyker upp och bieffekterna av att vara "engagerad". Och nu sitter jag här på biblioteket ensam och det är fem minuter kvar av min tide och sen har jag förtiofem jag vet inte ens hur det stavas minuter kvar att döda innan det är friskis och svettis i all evighet så vart ska jag ta vägen nu när det är kallt och mörkt och alla affärer är stängda förutom McDonalds som alltid är öppet. Och jag höll på att halka ett flertal gånger och datorn funkade inte som den skulle och visst det är bara småsaker men dom blir mycket större när allt annat är jobbigt. Det är inte min dag i dag.


Kommentarer
Postat av: Hananh

Har du badat med prinsessan viktoria i kropsvätskor på senaste tiden?
HAHAHA

2006-11-21 @ 16:37:41
URL: http://hannnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0