Någonting att bli ledsen i ögat över

Min jievla cykel har blivit stulen. Jag kan inte leva utan min cykel. Fy faen för den som tog den. Jag ska kasta kottar och tallbarr på den personen. Dumt bara att jag inte vet vem det var som begick detta hemska brott. Därför stpr jag snopet brevid den plats där min cykel skulle ha varit parkerad med händerna fulla av kottar och tallbrarr. Fy. Jag släpper sakerna så de klunsar ner i backen. Ingen ide att springa omkring med kottar och tallbarr i händerna liksom. Det väcker bara en massa underliga tankar hos folk och gör att jag får sneda blickar från folk. Skjört. Bara för att min cykel har blivit stulen kommer jag nu att gå omkring och lukta tallskog om händerna. Eller inte. Låt oss säga att det där var ett ögonblick i mitt liv när jag lät fantasin skena iväg med mig i fel riktning.

Igår däremot luktade jag Pill-i-rumpan om händerna. Det är ite så tredvligt att lukta så. Anledningen till detta var att jag tog mig friheten att köpa Ostbollar, som det så vackert heter på svenska, igår. Yeah man.
Det var bara för att dämpa min sorg över min försvunna cykel. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Carolis

jag sympatisörjer sannerligen för din cykel. buuuäh!

2006-05-03 @ 12:06:52
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0