Fredag förmiddag FFS

Today it's friday. Ja, det är sanningen mina vänner, det är sanningen.

Igår var det  torsdag eftersom det är fredag idag så kan det ju inte ha varit något annat än torsdag dagen innan denna, eller hur? Ja. Igår var det alltså torsdag. Jag spenderade fyra timmar på buss. Ja det var sannerligen spännande och upplevelserikt inte. Aldrig har jag åkt den vackra och trevliga vägen Falun - Mora. Tur och retur dessutom inte. Men vad gör man inte för att få gaddarna rättplacerade i truten. Ja detta är viktigt må jag säga. Jag vaknade i denna dag av att det värkte lite granna i munnen min. Men jag är härdat höhö så det ska nog ordna sig.

Jag känner att jag inte är så inspirerad just nu. Emma ber att få återkomma. Hon skall nu skubba iväg för att ha lite trevlig svenskalektion. Lev sunt och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0