Dagen idag är en märkvärdig sak, tänk! Evigheten fram och evigheten bak

Vilken hejdundrandes slapp vecka detta har varit hittills måste jag säga. Igår hade vi sovmorgon till tio, och den enda lektionen som vi hade var svenska vilket tillbringades framför en tv. Om filmen kan sägas att det var en tysk haha film som tydligen är deras lilla version av Sveriges Fucking Åmål. Huameja. Kanske vissa gillar att titta på när 16- åriga pojkar står och runkar i ring, men jag känner att det var inte riktigt my cup of tea som det så fint heter på utrikiska. Mycket ska man stå ut med här i världen. Men det var bara en parentes. Idag hade vi också sovmorgon, till tio över tio denna gång wooow och den enda riktiga lektion jag har idag är musikteori fyrtio minuter, vilket redan är avklarat. Resten av veckan kommer att se ungefär lika ut tror jag trallala, och det är ju alltid trevligt.

Men dagen är inte slut för det vill jag lova, ty jag är en hederlig människa som ställer upp när människor behöver mig, vilket har resulterat i att man behövs som violinist. Det betyder att resten av dagen kommer att spenderas i alunan och repa repa repa inför Jonatans konser i morgon. Ja, tänk så det kan gå.

Oho! Jag är lite excited här, herregudars, Hannah och Agnes är i detta nu iväg och genomför Hemlisen! Denna hemlis som jag så storartat talade om och hyllade förra veckan berör inte mig längre sorry jag backade helt enket ur. Men jag är relativt nöjd med livet ändå. Och det ska bli hemskt mycket trevligt att se hur det blir på Agnes och Hannah, ja sannerligen! 

Lev lugnt och ta det lugnt. Det är fint höhöhö.


Kommentarer
Postat av: Liiiz

du är då en hyvens kvinna som ställer upp i vått å torrt, i ur och skur :) det blir nog himlans fint på hannah och agnes, skulle nog blivit det på dig med men det är ju så fint nu också!!

2006-05-30 @ 11:57:06
URL: http://lizzen.blogg.se
Postat av: eeellllooonnn

ja, sannerligen. Man ställer minsann upp i alla väder!!

Ja, den där tyska filmen var verkligen.. speciell!

2006-05-30 @ 12:00:27
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0