Alla mina vänner har sprungit ifrån mig och solen skiner forfarande

Ja det är härligt så det förslår. Att solen skiner alltså. Inte att mina vänner har sprungit ifrån mig. För det var faktiskt inte så kul i sanningens namn. Spenderade ett antal minuter med att springa runt och leta efter dom, och till slut fann jag det jag letade efter: Vännerna. Men då sprang dom ifrån mig. Kul liv.

Gårdagens bakdag blev sannerligen lyckad. Och det är hemskt toksant! Vi byggde den finaste tårtan någonsin med jordgubbar och grädde, sylt och marsankräm eller vad det heter. Sen bajsade Ella på den i och för sig, men det gör ingenting för det blev gott i alla fall. Tur att det inte var ordagrant bajsade ändå, i själva verket var det bara lite smält blockchoklad à la Willys, men det såg hugaligen ut som bajs. Nästan. så vi proppade i oss detta mästerverk. Och sen. SEN! Gick vi ut i norslund och spelade och sjöng med fioler och gitarr och röster, sittandes på en filt i gröngräset med solen gassande på oss. Det var fint.Fint att ligga och stirra upp i den blå himmelen. Det är så man blir alldeles glad.

Annars då? Ja annars. Vet inte riktigt hur det står till. Jag är väl.. glad. Men ändå.
Jag har inte träffat min syster på evigheter. Inte min mamma och min pappa heller för den delen. Ja. Så kan det ju gå i livet. Ändå vill jag stanna kvar här i helgen.. Frank. Men ja. Får väl träffa honom en annan gång då. 
Det känns som om jag inte riktigt har orkat anstränga mig idag. 
Jag kan ju återkomma när jag har fått tillbaka den där trevliga lilla skivglädjn eller vad det heter. Just nu känns det mest som om jag sitter och leker fjortis-som-mår-såååå-dåligt-vet-inte-vad-jag-ska-göra-med- mitt-jävla-liv. Ha ha. Kul liv. Fy. Det är hemskt när man ska skriva kul och råkar komma åt K itället för L.
Ha ha ha. Nu börjar det där engelskanationellabajspruttipruttprovet igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0