Kära blogg

Förlåt att jag inte har skrivit något i dig på väldigt länge. Men jag känner att jag inte riktigt har haft den där bloggnistan i mig på senaste tiden. Men idag är det dags. Kanske har det att göra med den senaste tidens nostalgiska läsning av gamla dagböcker. Och roligt, det har vi alla haft dessa sagostunder!

Kära blogg varför blir det alltid så här att när jag skrivit några rader, så tappar jag på något vis lusten att fortsätta?
Jag ska grubbla över detta tills jag somnar. Hoppas att du inte tar alltför illa upp kära blogg. Jag har bestämt mig för att jag ska skriva mer om mina tankar och känslor istället för vad jag gör om dagarna i dig kära blogg. Kanske jag har mer lust att skriva då. Jag känner nämligen på något vis att jag blivit mer vuxen nu sen jag började trean, mer djup på något sätt. Min lugg har blivit väldigt lång. Eller ganska lång i alla fall. Den går snart ner över ögonen, och det är ju faktiskt ganska långt för att vara en lugg. Jag vet inte om jag ska låta den växa ut, eller om jag ska klippa av den. Agnes har en ganska kort lugg, och Thea också, fast den börjar växa ut nu. Liz har jättelång lugg som är lika långt som resten av håret, och det har Ella också.

Lite senare.... Förlåt att jag bara lämnade dig så här kära blogg, men jag var tvungen att gå och borsta tänderna. Men nu är jag tillbaka! I skolan läser vi om energi på naturkunskapen och på religionen pratar vi om vad som är rätt och fel. På musikteorin pratade vi om Gösta Ekman idag och så lyssnade vi på när Helene spelade ett lurigt ackord. Sen läste vi lite marchrytmer som är lättare än vad de ser ut att vara också. På julafton frågade jag chans på Frank och han sa ja. Nu är vi ihop och har pussats flera gånger. Tänk att jag vågar! För några år sen hade jag aldrig vågat, men jag har ju också blivit äldre nu.

Kära blogg jag är trött så jag ska sova.
Godnatt!
Kramizzz

Kommentarer
Postat av: Elin

haha! fint!

2008-02-09 @ 09:59:36
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Lizzz

tiihihih. jag blir glad in i det innersta.
(och glömde du inte berätta om klassdiscot vi hade förra helgen på o'learys. och alla saker som du har fått.. fast du har ju inte fått vattkoppor iallafall.)
ihih

Puzz

(vill du bli min bästiz? säg inget till elin, hon kan bli ledsen.)

Ja
Kanske
Nej.

(svara innan fredag, annars frågar jag agnes istället.)

2008-02-13 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0