Adjö

Jag känner att jag måste skriva en liten avskedhälsning såhär i sista stund innan det bär av mot mycket varmare breddgrader. Vad hääärliigt som Teddy och Freddy i Saltkråkan skulle säga. Jag har packat min väska och hoppas stenhårt på att jag inte har glömt något otoligt jätteviktigt för då vore det ledsamt. Men å andra sidan kan jag nog inte glömma något som är fruktansvärt livsviktigt. Vad behöver man egentligen om man mest ska ligga och gassa i solen? Det kommer bli fett najs.

Igår tittade jag och Frank på andra deltävlingen av melodifestivalen, det var ingen fröjd alls. Man blir sur och irriterad över hur hemska alla är och hur fult och falskt de sjunger, och hur intetsägande varenda låt är. Men det är väl egentligen ingenting nytt när man tänker på hur de senaste årens melodifestivalbidrag har varit. Detta år tar nog ändå priset.

Eftermiddagströttheten börjar så sakta komma smygande, och jag undrar i mitt stilla sinne hur jag ska orka upp till flyget klockan sju i morgon bitti. Snart ska jag gå och steka lite potatis och annat för att friska upp mig. Kanske äta lite av osbågarna som blev över från igår... Gottigott.


Kommentarer
Postat av: Anna Norberg

hej emma! vart du än är med din resväska hoppas jag att du har det riktigt nice!

om du inte har det nice och har en dator i närheten kan du ju alltid checka in min blogg som jag har skaffat: annagoes.blogg.se

vi ses snart!

tjolahopp! kram

2008-02-20 @ 11:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0