Uppdatering!

Nu har tydligen hösten kommit. Skolan har börjat. Blir det automatiskt höst bara för att skolorna börjar?
Jag kan ha sommar lite längre för jag ska inte till skolan! Yiiiey! Och då det väl händer blir det något helt annat. Pedagogik på distans, halvfart, högskolan. Det borde vara något helt annat. Lite spännande!

Har helt fastnat i Big Love och vräker i mig avsnitt efter avsnitt. Detta är både en dålig och bra grej med att kunna ladda hem serier. Att ett avsnitt slutar med en cliffhanger är väl det vanligaste som finns, eftersom tittarna då väntar en vecka med spänning på nästa avsnitt men.....när man laddar ner behöver man ju inte vänta fast å andra hand förlorar man spänningen. Hur som helst är Big Love en bra serie och ibland drömmer jag till och med saker som går att relatera till Big Love. Till exempel att jag gifter mig med både Elin och en ganska okänd människa fast jag egentligen vill gifta mig med Frank. Hu.

I morgon ska jag på jobbintervju och kanske ska Faluns nyöppnade Sushiresturang invigas av undertecknad, och på torsdag åker jag och hälsar på Elin! Frank sitter som vanligt och spelar Need for speed men snart ska vi äta lasagne. Namam.

Jag känner mig duktig som fått ihop ett inlägg. För att inte ha uppdaterat på ett tag är jag ändå inte alltför ringrostig i skrivarfingrarna. :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är fin =)

2008-08-19 @ 21:43:45
Postat av: Elin

nejmen uppdateringar, så fabulöst! :D Då kanske din blogg för återföras på min blogglista (som jag kollar varje dag, så då får du uppdatera lite då och då, deal? :D)

Du kommer hit. HELTHYV!

Biglove är shittet, jag längtar till säsong 3!!! Massa serier som borde komma igång nu som jag ska ladda ner. Fast jag hamnar ju så att jag laddar ner dem från usa, så man måste ändå vänta en vecka mellan varje. Fett värt. Öhmm. ;)

PUSS!

2008-08-19 @ 22:50:30
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0