En varm filt tack.

Frustration.
Alltid händer allt på samma gång och inget finns att göra åt det. Ingenting finns att göra som kan ställa till rätta.
Mer än möjligtvis en kram och sågon som kan hålla med en. Eller någon som bara kan lyssna. Då känns det lite bättre.
Det ställer inte till rätta men det värmer. Som choklad eller en stor varm filt.
Plötsligt finns frustrationen överallt runt mig och jag vill bara lägga filten över och värma och värmas.
Det känns som om det behövs nu.

Trots allt är jag ganska nöjd idag. Men det går i höga vågor.
Det finns i alla fall mycket att vara nöjd över det är ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Liz

ahaaah! älska bilderna :)!

du kan få en varm filt av mig, eller kanske en kram. det går bra hursomhelst.

oxytociiiiiiin!

2007-11-30 @ 18:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0