Bajskorvar

Trååååkigt!
Sitter i datasalen och väntar på att Nutida konsten ska börja om en timme. Alla sitter och spelar Age of empires eller vad det nu heter och det är så himladens tråkigt att jag blir lite arg. Fast inte på riktigt egentligen. Om de nu tycker att det är en fantastiskt trevlig sysselsättning att fördriva tiden med, så visst.
Jag kanske har vaknat på fel sida idag. Igår kväll tänkte jag på att nu var det ganska länge sedan jag vaknade på morgonen och var dödstrött och så förblev resten av dagen, så vad händer såklart idag? Jag vaknar och känner mig lite som en död säl. Jag är lite less på det mesta idag helt enkelt. Blää jag orkar inte. Ett täcke över huvudet och ingenting att göra på ett bra sätt, varm choklad och en lång kram vore himmelriket just nu. Eller kanske en storm. I en storm kan ngen komma och ingen kan gå. Allt är tryggt. Fina ord av Tove Jansson - en fin kvinna!

På lördag är det Folkmusiknatta, och det blir i alla fall KUL!! Spelning med Gränslöst yes yes yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0