JA!

Pirr i magen.
Det finns många olika Pirr i magen. Det finns mycket bra Pirr i magen. Men någonstans också dåligt. Eller tror jag bara det? Är det bara en På Låtsas- sak? fantasi eller verklighet? Kanske verklighet. För i verkligheten kan man oftast inte Sätta Fingret På vad det är som får dom dåliga Pirr i magen- fiskarna att simma fort. Men jag kom på en sak. Människor som man tycker om -  det är dom som är farligast. Men också bäst. Dom orsakar Pirr i magen både på det braiga viset och på det dåliga. Fast det blir balans ändå. Man påverkas väl mest av dom som man bryr sig om och tycker om. Eller? Jo... Dom ger en det bästa Glad och bra- pirret i magen. Men också den värsta sortens dåligt Pirr i magen. 
Jag tycker om Pirr i magen. 
Början på det här året är nog det bästa början-på-det-nya-året på länge. Kändes det kanske redan på nyårsafton? Fyra dagar in på det nya året, och inga hemska fiskar har simmat än. Bara Bra- pirr i magen. Bara skratt. Bara mys. Bara prat. Bara sån där trevlig tystnad. Bara bra! :) 


Kommentarer
Postat av: Elin

Finis. Dåligt pirr i magen låter som en svåråjobbig grej. Men är inte allt pirr i magen tecken på nått bra? Men ibland så är ju saker bra på ett dåligt sätt. Eller inte bra, för att det inte passar in just då. Som rätt pusselbit i fel pussel, eller samma fast tvärtom. Eller så vet jag absolut inte vad jag snackar om.... ehh..

2007-01-04 @ 17:00:17
URL: http://hejhennig.blogg.se
Postat av: e

precis exakt. dom man tycker om är farligast, men också liksom supermegaafestbäst, så man får ju liksom spara så bra man kan. :) klem.

2007-01-06 @ 02:14:59
Postat av: Stygge

Är dåligt pirr egentligen ångest?

2007-01-07 @ 03:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0