Dragspel och annat sånt där klinkedink i mitt hjärta! Bjällror och klockor och piano och fiol och så.

Soundtracket till Amelie från Montmartre är verkligen alldeles alldeles underbart! Äntligen hittade jag det. Nu vill jag bara titta på filmen igen och igen och igen. Tänk bara att gå omkring på de där små söta franska gatorna och titta på alla färger.  Det i mitt hjärta. Fast nu är det lite för sent för det tror jag. Jag lyckas alltid med att sätta mig vid datorn när det egentligen var dags att sova för en timme sen. Men sådant är livet!

Detta påsklov ska göra nytta för mitt liv. Jag ska göra en massa saker som jag måste göra, men som jag vet att kommer att, efteråt, få mig att må bra. Svenska, matte och kanske en gnutta kulturhistoria till exempel. Men sen ska jag också göra saker som jag vill göra! Spela fiol och piano och sjunga, köra bil, äta goda saker, ta det lugnt.. På söndag ska vi åka till Norge och se på valpisarna! Jag har sett en liten bild på dem och de är hur söta som helst.  Valpisar som Toffe gillar! Hihi. Jag är trött och borde sova, vilket jag också tänker göra. Först måste väl det häringa soundtracket bli klart. Jag vill fortsätta med min för andra gången lästa, inte allt för spännande men ändå mysiga - och nu när jag är lite äldre när jag läser den mer relativt "lätt"lästa -  bajstjocka bok i två delar Borta med vinden. Sannerligen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska ni bara titta på valpisarna eller ska ni ta med en hem också?? Den nya "hunden"!! :D

2007-04-08 @ 10:01:30
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0