Spanien ar ett land dar man dansar tango..

Allra bast, en spanjor dansar sin fandango.
Fast det ar ju den stora fragan. Stammer detta pastaende?! Nja. Det kan diskuteras. Det ma kanske finnas spanjorer som ar trevliga fran hjartat, men dom sitter val och trycker nanstans i ett av alla mysiga gatuhorn som det finns pa denna plats dar jag i detta ogonblick av mitt liv befinner mig. SPANIEN! :D
Det forsta vi mottes av efter flygresan var en varm sjon bris av spansk lyft. INTE. Vi kom ut fran planet trotta och lite mer trotta, och mot oss slog fukten som en halvtorkad handuk i ansiktet. Yeah. Och sa har det fortsatt. Den dar fukten ar en efterhangsen typ, fñljer efter en vart man an gar. Men det ar sant man far leva med nar man ska ut i stora vida varlden och se nagot annat. Och det dar med spanjorerna.. Det finns faktiskt trevliga killar. Som ar trevliga bara for att var trevliga och inget annat. Men igar var det andra bullar nar vi gick omkring pa gatorna. Killarna visslade efter oss och nagra var till och med pa vag att typ folja efter/ hanga pa oss dit vi skulle.

Men men. Bortsett fran detta sa ar det fantastiskt trevligt att vara i spanien tycker jag!

YEAH.


Kommentarer
Postat av: Liz

we miss you already!:) åhå, spanjorer är allt nåt att satsa på tycker jag! iallafall om han har ett strandhus i en egen vik med kokerska och inomhuspool. igår var idol och hela sverige har fått skåda dig och höra ditt malungsmålsvälkomnande:) ha det jättebra! pusssss

2006-09-07 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0