Slepp don't weep

Oj vad alla bara skiver en massa djupafantastiska saker dagarna i enda. Det är så man blir trött. Jaha. Så vad ska jag skriva? Eeh.
Gråta gråta gråta gråta. Varför varför varför varför. Det finns så mycket fin musik att jag bara vill gråta, och det finns så många som spelar så fint och sjunger så ledsamt att man bara vill gråta. Och jag vill bara gråta för att jag är så ledsen men ändå så glad så jag vill skratta fast gråta. Och ibland är man glad och då vill man bara gråta för att man är så nöjd och glad över att man är glad. Men jag undrar vad det hjälper att sitta och skriva om allt detta och sen ha det ute på internet så att alla kan läsa om alla dom djupa sakr som jag bär i mitt hjärta men delar med mig av. Som om någon brydde sig. Eller va. Inte så men ändå. Det känns falsk även om man vill att det ska vara äkta. Så vad hjälper det? Trallala. Kul att skriva inte sant? Nej jag orkar inte. Inte idag i alla fall. Jag var på massage idag och det var skönt så man blev trött och ville gå hem och sova. Och snart ska vi äta tacos och så och det är gott. Borta bra hemma bäst. Men sova är också bra. Vi bakade i torsdag hos henric och robert och det blev en jättegod paj och vi lyssnade på ove och hans frälsningsarmésånger och hade tända ljus och bara var där och behövde inte prata så mycket för vi var med varandra ändå och robert kliade mina fötter med randiga raggsockor på och leifi bara hängde där. Det var fint så man ville gråta och ont i magen fick man också av all den goda pajen och vaniljvispen som vi vispade i en kvart för att någon vägrade använda elvisp. Vispad med kärlek.  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ha en bakbuss.. mest.

2006-11-25 @ 18:07:43
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

du har fantastiskt rätt!! vissa dagar vill man bara gråta men det går inte, och andra dagar kan man inte sluta vad man än gör..
då är det iaf bra att man har tacos, paj, massage, familj och vänner. det är bra saker, fina grejjer :)

2006-11-26 @ 19:02:01
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0