Jag är en liten fjärilslarv som legat och förpuppat mig

Lovad vare James och Karin. Må aldrig fantasins ljus slockna för dem.

Aah. Nu vecka, ny dag, nya möjligheter. Denna dagen har bjudit på strålande sol med enstaka molnigheter och en formidabelt fantastisk värmebölja. Det är så att man blit lite yr i planeten av det hela.

Helgen som varit tillbringades i sällskap av Liz. Mysipys kulis! En guldkant på tillvaron. Det blev chokladätning i massor och överflöd vill jag lova. Därav kommer jag nu ta en paus från allt vad godis heter har jag sagt till mig själv. Jajjamensan! Inte nog med att vi åt choklad, vi åt även rabarberpaj gottis, egenhändigt byggd av Elin, Liz och undertecknad. Jajjamensan!

Peace & Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

de var verkligen grymt mysigt tycker jag allt:)!! hela helgen liksom..
mm, choklad är faktiskt överskattat, tycker jag just nu för sekunden iaf:P
jag bakade en rabarberpaj idag åxå, min granne kom springande med en massa överblivna stackars stjälkar, å vad gör man väl inte för deras skull?!
P&L nästa^^!!hoppashoppas

2006-07-03 @ 17:54:48
Postat av: Anonym

//Liz
haha

2006-07-03 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0