Lite shopping rensar magen. Kanske?

Shoppingdag på Kupolen in the big city of kriminalitet med mamma, farmor och farmors Allan. Bilresa klockan åtta på morgonen i en svingammal röd bil som körs på inte allt för hög växel av gubben Allan. Anledningar till seg bilfärd: 1. Det måste vara en sanning att alla farbröder kör bil i snigelfart, och denna farbror är ej ett undantag! 2. Köraren hade fullt upp med att titta på alla hus som kantade vägen och fundera över vilka det nu är som bor var, vilket nästan resulterar i Bil i dike. Tur att man har en klok farmor som är på alerten. Detta är frukten av dagens gröda: En fantastiskt trevlig jacka på min ära, en tröja, en kycklingsallad och lite pizzabröd, kaffe och biskvi, trötta ben och en hemfärd med stopp i mockfjärd för långsam färd förbi ett hejdundrandes julpyntat hus med tilhörande trädgård. Antal människor i gång i mellandagsrushen: Oberäknerligt, tillräckligt många för att man skulle bli vimmelkanting och förvånad över att man över huvudtaget kom fram till kassan.
Hej vad det susar och går!

På söndag är det nyårsafton. Det är nog en trevlig grej. Vänner och fränder: På lördag beger jag mig åter till den eminenta staden Falun för att där tillbringa och fira nyåret - MED ER! Gör mig inte besviken. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

VAD SKA JAG GÖRA PÅ NYÅR?

2006-12-28 @ 15:08:10
Postat av: Stygge

Ditt sätt att skriva är riktigt bra.

2006-12-28 @ 21:46:19
Postat av: Lizzen

JAAA!! kul kul kul att du kommer hit, verkligen! jag vet inte vad som händer men jag hoppas och tror på nåt kul, sprilligt och fantastiskt ;)!
vi ses snaaaaart!
puss

2006-12-28 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0