Vaniljbulle hela dagen lång

Jag sitter och väntar på att Elin ska komma hem. Vi ska nämligen storbaka idag. Dumt nog går allt till Gränslöst. Men en liten bulle kan väl ändå få slinka ner... Vanlijbullar ska det bli och det är bäst att dom blir goda!

Imorgon är det muntligt nationellt prov i svenska. Jag hoppas att det går bra! Det är lätt att flumma iväg och komma av sig för att sedan flumma iväg ännu mer. Ååh.
Denna kväll är det åter igen House! Kanske Robert kommer hit om han orkar, och kanske - vem vet? - får han också en fin vaniljbulle. Fett med najs.

Och från en vaniljbulle till en annan så har jag inget mer att säga mer än att lyckan är som insmord i form i alla färger, former och smaker. Den är som rödaste smulton i grädde och vin ty ljushuvudet Emma kopplade i räkteven i hummern med en liten smidig skartsladd eller vad det nu heter och se nu kan Elin och Emma titta på video på stor teve dagen lång. Det som visas är Astrid Lindgren och inget annat... För tillfället. Eufori! Låt oss dansa tango tills solen går ner. Eller kanske brista ut i ett skallande vårskrik a la Ronja Rövardotter?

Förvrigt känner jag mig lite som henne i min nya frilla.
Jag gillar't så därför tänker jag flasha med bild
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0