Hej bloggen

Hej hej hej min stackars blogg som jag inte riktigt visste om existerade längre eftersom det var ett väldigt tag sedan jag skrev något sist. November förra året närmare besämt. Det är elva månader sen! Hjälp. Men här är den och finns fortfarande till, och nu gör jag ett litet test för att se om jag orkar med att lägga tid på en sådan sak som denna. Att blogga. Det är minsann en hel vetenskap, men kan också vara väldigt enkelt och kul om man bara tänker i sådana tankebanor.

Det enda syftet jag skulle kunna tänkas ha med att starta upp den igen vore att det är ett smart sätt att uppdatera människor som på något sätt intresserar sig för mig, om för vad jag sysslar med i livet... Jag är i valet och kvalet, och lutar nu mest åt den sidan av mig som inte är någon bloggerska.

I tider som dessa då alla mina kära och nära vänner och bekanta befinner sig på helt olika platser känner jag att det är väldigt viktigt att hålla kontakten ändå, och faktiskt måste det erkännas att Facebook är ett himla bra påfund för sådana saker, och en blogg likaså.

Kanske blir detta avsparken för en ny spännande berättelse om Emma som i detta skede i livet kan kalla sig en äkta Folkhögskolare med dreadsen, piercingen de konstiga kläderna och fiolen, vegetarian och allt - kan det bli mer stereotypiskt än så? Nej haha. Eller så blir detta den enda nedteckningen på internet, och då... Ja då får det bli så. Jag säger - På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, hej! Gud, jag dör vad söt din blogg är. Haha!

Blommig och mysig! Har du gjort designen själv? :*



Du är välkommen att kika in på min säljblogg; fyndbloggis.blogg.se :) peace!

2010-09-30 @ 18:30:06
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0