kväll

Jag har kollapsat i soffan efter en dag av ihärdigt jobbande. 11-20, och jag har bara suttit ner under min entimmesrast i mitten. Aj mina fötter!
Det är nu dags att göra kväll. Ingen rast ingen ro, och jag är inte ledig förrän nästa fredag. Jag är ändå ganska nöjd, för jobb betyder pengar, dessutom har jag gjort om i köket, bytt gardiner och köpt kuddar och stolsdynor. Nu är det äntligen mysigt där! Jag vill bara sitta där och mysa och titta mig omkring och känna mig glad över det nya.
Men som sagt, nu är det dags att göra kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är helt otroligt vad hårt man jobbar nuförtiden. Har själv jobbat hela veckan, fast jag är förkyld. Nicht kul. Imorgon börjar det igen. Jobb jobb jobb! :D Men det blir kosing kosing! Vad vi är vuxna, hörru! Puss

2008-09-21 @ 11:53:30
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Elin

Kan tyvärr inte komma på phone me, för jag ska på tom tits med en barngrupp på utflykt hela fredagen. Väldigt mycket attans för jag ville himla gärna komma. Samtidigt vet jag inte hur jag någonsin ska orka åka bort en helg och sen jobba en vecka igen. Kommer ju .. dö!? Måste liksom slappa hela helgen för att orka hela veckan. Men det kanske blir bättre när jag vant mig, hoppas det ;)

2008-09-22 @ 20:32:11
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Andreas

Hej svejs! Ses vi phone me? Jag och Anna har en reseblogg där du kan följa våra framsteg i djungeln!

2008-09-23 @ 20:40:25
URL: http://djungelbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0