Torsdag kväll

Nu har jag kommit tillrätta. Min lägenhet är fin, även om det kommer en lukt från avgrundens botten genom duschbrunnen som inte tycks vilja försvinna hur mycket jag än jagar iväg det med rengöringsmedel. Annars finns det bara fina saker att säga om min nya lägenhet. Jag trivs.

Dagen har dock inte varit så bra. Några dagars pepp har liksom lagt sig och idag var en låg dag. Jag ska sluta med den jäklans pedagogikkursen för den suger musten ur mig genom att bara finnas till. Men min lilla grupp med kurskompisar är väligt fina, även om vi är ett något udda sällskap. Jag gillar dem. 

Egentligen vill jag bara lägga mig och sova några dagar och glömma. Sen hitta tillbaka och må bra på riktigt. Men jag vet med säkerhet att imorgon blir en väldigt bra dag. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Hanna-karolina

Jag tror att hela världen är nere nu. Något händer liksom.



Kanske är det mörkret?

Kanske är det finanskrisen?

Kanske är det bristen på närhet och förståelse?

Eller är det kanske bara helt jävla miserabelt att bara finnas till? Vad vet jag, egentligen.

2008-10-16 @ 22:59:44
URL: http://hannahkarolina.blogg.se/
Postat av: agnes

IMORGON BLIR EN BRA DAG. PUSSSSSS!

2008-10-17 @ 01:28:08
Postat av: Elin

Jag hoppas den kommande veckan ska kännas bättre!

Tack för fin helg!

PUSS! <3<3

2008-10-19 @ 19:10:22
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0