En fin tid



Fyra dagar försvann väldigt snabbt. Men det var bra dagar. Olivia har varit här och vi har gjort många bra saker, haft det mysigt framför allt. Vi har tittat på fina filmer, ätit varma mackor och druckit varm choklad med vispgrädde. Gjort våfflor och för olivias del ätit sushi för första gången. Jag tyckte det var lika gott som alltid, men det var dock inte hennes grej. Vänta tills du har vuxit till dig lite syster. Har även färgat hennes hår !! ´vilket blev mycket fint. Vi har också flanerat på stan och tittat på utbudet av materiella ting. 

Nu sitter jag och funderar över vad jag ska ta mig till med morgondagen. Ska nämligen till Gävle på delkursavslutning - och också för att avsluta kursen FÖR ALLTID - men plötsligt har hon som jag skulle få skjuts med dit hoppat av och nu vet jag inte hur jag ska komma dit. Aaaah! Det är ett problem.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni blir bara mer lika för varje år som går :) Hon är en "ung kvinna" som en gammal tant skulle utbrista i mitt läge. Och eftersom jag är en gammal tant i hjärtat så måste jag verkligen återigen pointera att tiden sannerligen går! :D

fina grejer fina grejer!

2008-10-30 @ 16:10:46
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Patrik

kolla om du inte kan få låna en bil då, kan fortfarande inte se dig i en bil. fast att jag har sett dig köra :P

2008-10-30 @ 17:27:52
URL: http://patrikho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0