Jag känner mig lätt som en fjäder!

Det känns som om en sten har lyfts från mitt hjärta, som om en börda som jag inte orkade bära har försvunnit från mina axlar för att aldrig mer återvända. Jag har hoppat av Matte C och det känns sååå bra! Jag och Liz gick till Kentan the Studievägledare och sa att Nej nu får det vara nog. Om sanningen ska fram gjorde hon det först och jag hängde på efter ungefär fem tio minuter. Det är en befrielse. Minuterna innan mattelektionen var ångestladdade och när lektionen hade börjat ville jag bara skjunka genom marken eller åtminston försvinna ut genom dörren. Matte är inte min grej alltså. Jag insåg att jag kan ju faktsikt hoppa av om mina ind-poäng räcker ändå. Vilket de gjorde och nu ska jag läsa psykologi istället. Jag är glad i själen.

Det är nästan lite frustrerande att inte ha något att göra när skolan är slut. Kom hem, drack te och läste tidningen tog ett äpple, såg på That 70´s show. Sen då? Jag och Elin gjorde Fotosesson nr 2 "Tant Deluxe". Himla bra! Otroligt najsa bilder blev det, så vi kan vara nöjda bara nöjda.

I morgon börjar Gränslöst igen efter ett alldeles för evighetslångt uppehåll. Vi ska spela lite och titta på filmen från Ungernresan. Spännande som få, ja sannerligen!

Kommentarer
Postat av: Lajz

jag vill se "Tant Deluxe" bilderna, lägg upp :)!!

2007-09-26 @ 14:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0