Ikväll: Girlsnight!

Kvällen skall gå i ett klassiskt tema. Jag, Hannah, Elin, Ella och Liz ska tjocka oss mycket. Häagen- Dazs, choklad, tårta, popcorn, film och klagan över livets stora och små sorger men även över livets goda, står på menyn. Jag pratar förstås om tjejernas eget Pyjamasparty! Oj vad vi ska tjocka och hetsa minsann. Men man måste göra det ibland. I och för sig så har det tjockats hela veckan lång, med fika hit och fika dit, tårta överallt. Dessutom börjar vi så sent men har lunch så tidigt att lunchen äts alldeles på frukosten, vilket gör att man känner sig alldeles förstoppad. Nästan. Det blir liksom tårta på tårta så att säga. Ha. Ha.

Min sånglärare började gråta på min såglektion när jag sjöng idag. Det var fint.
Vi såg patetiska männiksor i cafeterian idag och hela grejen var som tagen ur en dryg tonårsfilm. Visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Det var fult.
Raggsockor värmer när det är kallt. Det är fint.
160 personer har lyssnat på Lagets nya demo. Det är fint!

Det fina övervger i alla fall det fula, vilket är väldigt fint.

-Det ska bli skönt att få bort att dumt förtal om vi älgar skulle hålla igång och dansa bossanova i skogen.
-Åå Älgbert det var underbart tal du höll, jag är så stolt över dig!
-Höh, prat. Jag gör bara min plikt som vanlig hederlig älg.

Kommentarer
Postat av: Pousette

Häftigt att få mrs. Grönqvist-Stenbäck att gråta! Grattis! Och grattis till den underbara Laget-demon! Den är toppen! Oj vad många utropstecken, men jag är imponerad av alla sakerna, så jag tycker att man faktiskt får överanvända utropsteckena i det här fallet...

2007-09-15 @ 11:54:03
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Lizzz

åh jaaa, vad mysigt vi hade, jag saknar redan den kvällen och längtar till nästa :) ojj, shit. gud vad fint om man får sin lärare att börja gråta. genom att göra något fint menar jag! ^^ mmm.. blir så nöjd och glad av dig!

2007-09-26 @ 14:42:56
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0