Några ord bara för att säga något

Jag vaknade klockan ett idag, vilket inte brukar höra till vanligheterna. Ett är nog gränsen för hur länge det går att sova. Hur som helst gick det tydligen för sig idag, och det var najs. Utöver mitt sjusovarmaraton har vi som jag sade igår haft Scrubsmaraton, vilket ended up to be hemma här. Bra för mig som inte behövde röra mig ett dugg. Tyvärr blir till och med Scrubs ganska enformigt i längden och efter en sådär sex, sju, åtta avsnitt känner man att det är dags att göra något annat. Och plötsligt är klockan kväll. I morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller.

Detta blev ett otroligt inspirerande och intressant inlägg må jag säga.
Jag får helt enkelt avsluta med det fina visdomsordet Lagoma korvar är bäst och nöja mig med det idag.
Nästa helg ska jag åka hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0