Det sista höstlovet någonsin slutar nu

Back in Falun!
Hemkomsten var inte den trevligaste. När jag gick av bussen vid Kontrollis var det snö och is men ändå slask, vilket gjorde att det blev väldigt svårt att rulla min fruktansvärt tunga väska ända hem. Men jag kom fram tillslut! Kvällen igår var desstå trevligare. Jag och min kära sambo trampade först iväg i novembermörkret på våra ädla springare och  köpte halva Willys kändes det som. Vi slog även till och köpte en Kalles randiga lite diskret så där i smyg. Jag kom nämligen fram till att eftersom den kostar så mycket känns den inte lika dyr att köpa om man bara köper den sådär i förbifarten och låtsas som det regnar! Mycket smart tycker jag. Efter storhandlingen toig vi oss hem igen i slaskhalkan, och lite senare begav vi oss hem till Karl och Liz! Mycket mysigt. Årets första glögg har härmed druckits! Ååååh det var gott må jag säga. Vi tittade även på en lite läskig film om ett elakt skitzofreniskt (hur nu det stavas?) barn.

Idag har vi äntligen fått den stora wide screen tv:n!! Yeah. Den är fetingstor ja sannerligen. Snacka om att gå från räka till hummer - bara sådär! Enda haken är att vi inte har någon video att koppla in i den stora tv:n. Min video är nämligen inbyggd i min räkt-tv. Vi vill titta på Astrid på stor tv ju! Elins fotoläxa har äv blivit avklarad, och min dagliga dos av fotoposering i samband med det. Höhö. Ö&B har också fått sig ett besök och blivit två Uncle Bens Sweet an Soursås, en Geisha, en Tutti Frutti Passion och en glöggflaska fattigare. Nu ska jag ta i tu med den förbenade eviga svenskaläxan. Kadavermask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0