Borta bra men hemma bäst

Det är sant!

Idag är en bra dag. Just nu finns det mycket att vara glad för känns det som! 

  • Höst. Solen skiner och det är varmt, men ändå kyligt! En perfekt höstdag. Jag tycker om hösten. Det är precis så där lagom varmt, men vinden är lite kylig och så där skön att andas in. Det är inte så varmt att man måste gå omkring i så lite kläder som möjligt för att inte dö av svett, och inte heller så kallt att man måste bylsa på sig all världens kläder för att kunna gå utanför dörren. Det räcker med en liten fin jacka och en halsduk, och kanske vantar. Lagom mycket kläder liksom. Det är mysigt!
  • Party. I kväll är det nollning för de nya ettorna vilket innebär att vi alla trevliga människor musikettor tvåor och treor kommer att träffas och ha väldigt kul förhoppningsvis tillsammans.
  • Vänner. De är BRA.

Egentligen skulle jag ha räknat upp fler saker. Men jag hinner inte eftersom vi har gympa om en kvart. HUGA. Jag vet inte vad jag tycker om våra gympalektioner.

Men det spelar ingen roll. I färders spår för framtids segrar mina vänner! Glid i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0