Musikteoriprov för folket

Ja vänner och fränder. Idag har dagen för det stora provet kommit. provet som skall komma att visa om vi är dugliga nog för den värld av musik som vi are about to forslas in i efter den härliga studenten. Det är sanningen. Snart är det MUSIKTEORIPROV MOAHAHAHAHWOAAAA. Fast nu överdriver jag mina vänner -ursäkta så mycket så mycket så mycket. Detta prov är faktsikt inte så hemstk tokfruktat. Och jag tror verkligen inte att det kommer att avgöra medlemmarna av The ES1MU -gang ´s hela framtid. Ja. Det är ju i alla fulla fall en tröst i livets mörka vardag.

Denna onsdag i maj är en dag helt olik alla andra. För det första så börjar den på en helt annan bokstav än resten av dagarna i veckan tänk tex torsdag och tisdag dom har samma bokstav i början fy skrutt stackars dom och för det andra är det måln på himmelen den förr så blå. Det var länge sedan världen och folket fick skåda en sådan dag, ja sannerligen. För det tredje så händer det saker idag som aldrig kommer att precis hända igen varje dag är unik. Yesbox allrigt denna dag är unik. Fast i och för sig. Eftersom alla dagar r unika egentligen, så är ju ignen dag mer unik och annorlunda eftersom alla andra är det också. Och då blir det ju inget unikt med det hela ändå. Men fy. Jag som trodde att ag hadekommit på något fantastiskt här.

Hör och häpna om min lycka när Liz berättade att hon hade hittat sex stycken böcker á la Bengt Linder hemma som jag ska få låna! Min lycka går ej at beskriva i ord vänner. Men nu ska jag gå och möta ödet med nyfunnen kraft tack Bengt. Musikteoriprov - here I come!

Kommentarer
Postat av: Elon

Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan Bengan !
For evvah in our

2006-05-10 @ 12:20:05
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Lucas

Emma är för filosofisk för sitt eget bästa. Jag läste i Elins blogg att du fyller år om några timmar, Grattis!

2006-05-11 @ 21:49:27
Postat av: Lucas

Emma är för filosofisk för sitt eget bästa. Enligt din väninna Elin så fyller du år om typ två timmar. Grattis!

2006-05-11 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0