Släpp mörtarna lös, det är vår!

På senaste tiden har det här med mörten varit  det stora samtalsämnet på tapeten i livet. Dom bara pratar och pratar om den inre mörten i oss alla hela dagen lång, vilket på sätt och vis kanske kan vara trevligt och så, men ibland blir det lite väl jobbigt. Men jag antar att man får leva med det när man har en mört inom sig som fladdrar runt och är lockbete. En dels mörtar är inte rädda för att visa sig, medans andra har lite mer blyga mörtar inom sig, sånna som inte fladdrar runt så mycket.
Livet är komplicerat mina vänner, ja jag säger så det.

Förresten så är det inte vår nu. Det är tidig sommar, vilket betyder att snart kommer jag börja jobba. Och det känns ju lite jobbigt. Men samtidigt är det ju fantastiskt bra eftersom jag tydligen kommer tjäna så fasansfullt mycket pengar. Stenkul!

Igår var en lång dag, som bjöd på mycket spännande saker. Till exempel gratis fika, gratis pizza och gratis tårta. Gratis är gott. Särskilt om man för tillfället inte har så mycket pengar hahaaa.

Jag känner mig inte så inspirerad idag.

Kommentarer
Postat av: Elon

Du måste finna harmoni med din intre mört! Aaaa...

Ja, jag är grymt avis på din lön.. GAH! Men jag får ju leva med det, och dig! :D:D

2006-06-01 @ 09:55:34
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: lisss

jaa, allt måste ju vara i måttliga mängder annars kan allt bli jobbigt!
åh, är så avundsjuk på att du har ett fint sommarjobb!!:)

2006-06-01 @ 23:37:38
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0