Min blogg ser ut som en modeblogg och det är hemskt

Jag är en vilsen själ. Hur ändrar man så att man får den bakgrund man vill ha, och hur ändrar man så att man inte har en hoper klädhängare och bajs överst? Varför är det bara jag som råkade ut för detta? Allihopa har ju kvar sina bakgrunder. Vaddå, betalar ni 59 kr i månaden eller? För det står att jag inte har tillgång till vissa funktioner blaha blaha in i oändligheten. Jag blir ledsen i ögat.

Men samtidigt. Höhö det är kanske det som är meningen. Att min blogg ska se opersonlig ut och framför allt få mig att framstå som en märkesnörd som bara tänker kläder. Det kanske är meningen som sagt, nu när jag har blivit fotad för en italiensk tidning och allt. Wow. Jag känner mig så cool. För alla er som tror att jag skryter nu, eller tror att jag tänker det var väl det jag visste, jag är sååå snygg eller nåt i den stilen, så kan ni ju bara gå in i väggen. Vi kan ju ta det hela med en stor nypa salt. Tack.

Men jag är fortfarande ledsen i ögat. Jag har en hel hög med läckra bakgrunder att välja och vraka bland, men tydligen har jag ingen tillgång till funktionen . Skjört. Men jag tänker så skrån heller betala sextio kronor i månaden för att få tillgång till det hela. Ska det vara på det viset dissar jag.  Nej fy säger man.


Kommentarer
Postat av: Destiny

Jag tänker inte heller betala 60 kronor i månaden för att få tillgång till de funktionerna.. tycker att det borde vara gratis.. eller åtminstone 60 spänn i kvartalet! Det är inte så att jag är fattig men det känns lite löjligt att lägga 60 kronor på en blogg.

Du kan ändra bakgrund om du går in på design, där finns flera bakgrunder att välja på men för att få en personlig bakgrund måste man nog betala de där pengarna..

2006-06-25 @ 17:07:26
URL: http://destinydavies.blogg.se
Postat av: Elin

man får ju testa alla funktioner gratis de första 10 dagarna, sen får man inte ändra nåmer. Det var därför man kunde ändra det först. Antar att du måste göra en ny blogg eller nått då? johbbigt iallafall! Jag förstår din SORG, modell-emma! :D (synd att inte Ella är modell, då skulle hon kunna kallas modella! Hahahha)

2006-06-25 @ 18:01:25
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

nämmen?! vad är nu detta? har du blivit fotad? ojj, blev hemskt nyfiken! ringer nån gång i veckan - kommer ju på torsdag:D!!
pussss

2006-06-25 @ 21:25:44
URL: http://lizzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0