Hösten och skolan lurar bakom husknuten

I detta nu sitter jag och skriver på vårt prillands nya tangentbord, på våran sprillans nya dator som enligt pappa inte skulle höras ett dugg, men som trots hans ord låter värre än våran gamla. Men det är sånt man får leva med här i livet!

Man skulle kunna säga aatt jag har kommit något av mig i detta bloggande, vilket är synd synd synd. Men så blir det välan på sommaren kan man tänka. Nu är i alla fulla fall hösten på intågande, en dag står den väl bara där utanför dörren och knackar på och vill in. Hösten är en väldigt mysig årstid tycker jag. Jag tycker om hösten! Det är inte så passa varmt att man måste gå omkring i så lite kläder som möjligt och svettas, och inte heller så kallt att man måste gå omkring och känna sig som en stoppad korv med kläder. Hösten är liksom mitt emellan! Yeah. Till hösten hör också skolstarten till. Och den är inte långt borta må jag säga. Det är just bakom husknuten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0